Witaj na stronie Biura Obsługi Posprzedażnej Aplauz

UWAGA: W związku z tym, że aktualnie kilka podmiotów biznesowych ma prawo do posługiwania się marką "Sennheiser" (Sennheiser electronic GmbH & Co. KG, Sonova Holding AG, Demant A/S) w różnych kategoriach produktów audio, uprzejmie prosimy o wcześniejszy kontakt z naszym serwisem w celu ustalenia, czy reklamowany przez Państwa sprzęt należy do grupy towarów obsługiwanych przez nasz serwis. Informujemy, że Dział Serwisu firmy Aplauz Sp. z o. o. serwisuje wyłącznie produkty marki Sennheiser należące do oferty dystrybucyjnej firmy Aplauz Sp. z o. o, oznaczone odpowiednią naklejką na opakowaniu.

Reklamacja produktu Sennheiser to niezwykła rzadkość. Dlatego z przekonaniem udzielamy 24-miesięcznej gwarancji od daty zakupu na każdy nasz produkt.

Wiemy, że zajmowanie się reklamacją jest dla Ciebie niepotrzebnym kłopotem. Dlatego wszyscy pracownicy firmy Sennheiser w Polsce są zaangażowani w to, by naprawa przebiegła jak najszybciej i bez zakłóceń.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące reklamacji, sprawdź nasz FAQ.

Jeśli tam nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.

Aby zgłosić uszkodzenie produktu Sennheiser wypełnij ZGŁOSZENIE SERWISOWE.

Zgodnie z art. 13 og.lnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujmy, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Aplauz sp. z o.o., ul. Graniczna 19, 05-092 Łomianki

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji usługi gwarancyjnej/reklamacyjnej - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie reklamacji

4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 2 lat

5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych,

6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

7) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych może skutkować odmową przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego