Witaj na stronie Biura Obsługi Posprzedażnej Aplauz
UWAGA: W związku z tym, że aktualnie kilka podmiotów biznesowych ma prawo do posługiwania się marką "Sennheiser" (Sennheiser electronic GmbH & Co. KG, Sonova Holding AG, Demant A/S) w różnych kategoriach produktów audio, uprzejmie prosimy o wcześniejszy kontakt z naszym serwisem w celu ustalenia, czy reklamowany przez Państwa sprzęt należy do grupy towarów obsługiwanych przez nasz serwis. Informujemy, że Dział Serwisu firmy Aplauz Sp. z o. o. serwisuje wyłącznie produkty marki Sennheiser należące do oferty dystrybucyjnej firmy Aplauz Sp. z o. o, oznaczone odpowiednią naklejką na opakowaniu.
W związku z powyższym informujemy, że autoryzowany serwis Sennheiser w Polsce - firma Aplauz Sp. z o.o. - nie rozpatruje reklamacji i nie serwisuje produktów Sennheiser zaprojektowanych ekskluzywnie dla sieci Amazon (tzw. Special Edition):
- Momentum 4 Wireless Copper, nr kat. 700382
- HD 450 SE, nr kat. 509280
- HD 599 SE, nr kat. 508697
- Accentum Wireless SE, nr kat. 700427
- HD 505 Gold Edition, nr kat. 700454
- HD 505 Copper Edition, nr kat. 700453
Reklamacja produktu Sennheiser to niezwykła rzadkość. Dlatego z przekonaniem udzielamy 24-miesięcznej gwarancji od daty zakupu na każdy produkt, dostępny w oficjalnej polskiej dystrybucji i wprowadzony na rynek przez Aplauz Sp. z o.o. – oficjalnego polskiego dystrybutora marki Sennheiser.
Wiemy, że zajmowanie się reklamacją jest dla Ciebie niepotrzebnym kłopotem. Dlatego wszyscy pracownicy firmy Sennheiser w Polsce są zaangażowani w to, by naprawa przebiegła jak najszybciej i bez zakłóceń.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące reklamacji, sprawdź nasz FAQ.
Jeśli tam nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.
Aby zgłosić uszkodzenie produktu Sennheiser wypełnij ZGŁOSZENIE SERWISOWE.
Zgodnie z art. 13 og.lnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujmy, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Aplauz sp. z o.o., ul. Graniczna 19, 05-092 Łomianki
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji usługi gwarancyjnej/reklamacyjnej - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie reklamacji
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 2 lat
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
7) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych może skutkować odmową przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego