Sennheiser - ta nazwa oznacza firmę i rozwój trendów. Nie reagujemy tylko na aktualne zapotrzebowanie, zawsze staramy się kształtować przyszłość. Nasze zaangażowanie trwa nieprzerwanie do momentu, w którym jesteśmy zadowoleni z rozwiązania, gdy widzimy, że jest ono w danym przypadku doskonale dostosowane do potrzeb. Pomysły naszych deweloperów sprawiły, że produkty Sennheiser stały się znane na całym świecie i wielokrotnie spotkały się z entuzjastyczną reakcją miłośników dźwięku.
Nasze osiągnięcia zdobyły wiele nagród międzynarodowych: dwie nagrody niemieckiego przemysłu w dziedzinie innowacji, Nagrodę Nauki i Techniki (zwaną „Technologicznym Oscarem”), Grammy oraz najbardziej znaczącą nagrodę telewizyjną w USA: Emmy.
Na tej drodze Sennheiser wyznaczył wiele etapów technologicznych – pierwszy mikrofon kierunkowy w latach pięćdziesiątych, słuchawki otwarte w latach sześćdziesiątych, technologia transmisji na podczerwień w latach siedemdziesiątych i bezprzewodowa transmisja wielokanałowa w latach osiemdziesiątych. W latach dziewięćdziesiątych opracowaliśmy dookólne nagłowne systemy nagłośnieniowe, podczas gdy inteligentne systemy informacyjne audio były obiektem naszego zainteresowania na początku nowego tysiąclecia. Aktualnie nasze działania są zogniskowane na stale rozwijającej się cyfryzacji świata audio.
Dla zapewnienia, że pozostajemy na właściwej ścieżce rozwoju, stworzyliśmy unikatowy podmiot: Sennheiser Innovation AG. Jest to firma, której projektanci, badacze rynku, menedżerowie i inżynierowie studiują i kształtują zagadnienia, które pojawią się w najbliższej przyszłości. Dzisiaj bardziej niż kiedykolwiek wcześniej istotne jest ustalenie punktów innowacyjnych na jak najwcześniejszym etapie. Od samego początku dążymy do wykrycia istotnych zmian w preferencjach konsumentów w celu odpowiedniego skoncentrowania się na właściwym sposobie myślenia w naszej firmie, na produktach i usługach.