Podnosimy poprzeczkę. Sennheiser na IFA 2014

Marka Sennheiser co roku pojawia się na największych targach elektroniki konsumenckiej w Europie - na IFA w Berlinie. W tym roku wydarzenie odbyło się w dniach 5-10 września i było naprawdę wydarzeniem.

Sennheiser każdego roku pokazuje nowe, innowacyjne produkty z dziedziny elektroniki zajmującej się dźwiękiem. Najsłynniejszy niemiecki producent słuchawek i mikrofonów w tym roku zawiesił poprzeczkę wysoko: nową serią słuchawek nagłownych URBANITE oraz licznymi modelami dokanałowymi. A także wyjątkowym zaangażowaniem swoich szefów.

Sennheiser URBANITE. Let your ears be loved

Słuchawki URBANITE to całkowicie nowy model, który swoim stylem i brzmieniem wpasowuje się w gust świadomego, aktywnego człowieka. Użyte w konstrukcji materiały odwzorowują założenie marki Sennheiser: żadnych kompromisów. URBANITE są składane, zbudowane z miękkiego tworzywa najwyższej jakości i wyglądają tak, jak oczekuje „prosument”: doskonale. Seria składa się z dwóch modeli: nausznego i wokółusznego, każdy w pięciu atrakcyjnych kolorach, od stonowanej czerni do kolorowego Nation. Pałąk obu modeli pokryto przyjemnym w dotyku materiałem, a szczegóły konstrukcyjne wykonano ze stali nierdzewnej. Każda para słuchawek wyposażona jest w płaski, nieskręcający się przewód z pilotem do rozmów i sterowania multimediami (do urządzeń Samsung Galaxy lub Apple). Ale najważniejsze jest ich brzmienie: nowoczesne, z głębokim basem i przede wszystkim pełne.

Więcej informacji: www.sennheiser.pl/urbanite

Sennheiser MOMENTUM In-Ear. Pełne inspiracji

Model In-Ear to najnowszy dodatek do słynnej serii MOMENTUM, która stała się wzorem dla konsumenckich słuchawek najwyższej klasy. Podobnie jak w dotychczas znanych modelach (wokółusznym i nausznym), model In-Ear jest zbudowany z najwyższą dbałością o detale i z wykorzystaniem całego 70-letniego doświadczenia firmy Sennheiser. Przetworniki ustawiono pod kątem do wylotu powietrza do ucha, identycznie jak w najwyższym modelu dokanałowym IE 800, aby zmaksymalizować doznania akustyczne. Słuchawki dokanałowe MOMENTUM In-Ear charakteryzują się brzmieniem z głębokimi basami i szeroką sceną dźwiękową oraz detalicznym odwzorowaniem wokali. Ale cieszą również oko szczegółami ze stali nierdzewnej. Przewód wykonano z miękkiego materiału o eliptycznym przekroju, co ogranicza skręcanie kabla do minimum. Oraz wyposażono go w pilot do smartfonów Samsung Galaxy oraz innych urządzeń z systemem Android (model dopasowany do urządzeń iOS będzie także wkrótce dostępny).

Więcej informacji: MOMENTUM In-Ear

Sennheiser seria CX. Wielki krok w słuchawkach dokanałowych

Kolejną premierą wystawy IFA były słuchawki dokanałowe z uznanej serii CX. Cztery nowe modele wpasowują się w potrzeby nowoczesnych klientów i są dostępne w różnych wersjach wyposażenia i koloru.

CX 1.00
Słuchawki dokanałowe dla każdego. Występują w czarnym lub białym kolorze.
(kliknij)

CX 2.00
Zestaw słuchawkowy, który brzmi i wygląda świetnie (kolory: biały lub czarny). Występuje w wersji dedykowanej do urządzeń Samsung Galaxy lub iOS.
(kliknij)

CX 3.00
Słuchawki dokanałowe z kątowym ustawieniem przetwornika do wylotu powietrza. Występuje w trzech kolorach: czarnym, białym i czerwonym. Pudełko transportowe w komplecie.
(kliknij)

CX 5.00
Wysokiej klasy zestaw słuchawkowy z kątowym ustawieniem przetwornika do wylotu powietrza. Zapewnia doskonałe wrażenia dźwiękowe z głębokim basem. Wystepuje w dwóch wersjach kolorystycznych (szaro-czarna, biało-złota) i dwóch wersjach dostosowania do smartfonów (Samsung Galaxy i iOS). Pudełko transportowe w komplecie.
(kliknij)

Rodzinnie i Premium. Firma Sennheiser

Firma Sennheiser od początku była i wciąż jest firmą rodzinną. Została założona przez prof. dra Fritza Sennheisera w 1945 roku, a od roku 2013 kieruje nią trzecie pokolenie rodziny: bracia Andreas i Daniel Sennheiserowie. Podczas targów IFA obaj prezesi mocno angażowali się w stoisko firmowe. Udzielali wywiadów dziennikarzom z całego świata (także Polski) i byli stale dostępni dla gości targowych. Ponadto poprowadzili prezentację, w której opowiedzieli o historii i dotychczasowych sukcesach marki, a także planach na przyszłość, a słuchało ich kilkaset zainteresowanych. Całą prezentację można obejrzeć w internecie pod adresem: http://en-de.sennheiser.com/shaping-the-future-of-audio