Sennheiser Momentum On-Ear
Sennheiser Momentum On-Ear

Już są pierwsi laureaci konkursu Sennheisera „Wygraj słuchawki Momentum”. Gratulacje!

10 października 2013

Od początku września do końca roku trwa konkurs, 
w którym można wygrać najnowsze słuchawki Sennheiser Momentum On-Ear. Są już pierwsi laureaci. 
Ale nie ostatni!

Gratulujemy pierwszym zwycięzcom konkursu:

  • Iwonie z Lublina, która kupiła produkt Sennheiser w salonie Media Markt w Lublinie, gdzie obsługiwała ją Monika;
  • Darkowi z Krakowa, który kupił produkt Sennheiser w salonie Ragtime w Opolu, gdzie obsługiwał go Dawid.

Gratulujemy wszystkim zwycięzcom! Wkrótce organizatorzy konkursu skontaktują się z nimi w celu ustalenia sposobu odebrania nagrody.

Ale to nie ostatni zwycięzcy, bo finałów będzie więcej. W każdym kolejnym finale każdy uczestnik, który dotychczas nie wygrał, ma szansę zdobyć nowe Sennheisery. Kolejne finały konkursu odbędą się w listopadzie, grudniu oraz styczniu 2014. O kolejnych zwycięzcach będziemy informować na stronie konkursowej: 
www.momentum.sennheiser.pl.

Słuchawki Sennheiser Momentum On-Ear to hit lata 2013. Są nie tylko modne i piękne, ale przede wszystkim wspaniale brzmią. Wykonano je z najwyższej klasy komponentów, takich jak stal nierdzewna i Alcantara®, a użyte w nich przetworniki są wyprodukowane w Niemczech przy użyciu magnesów neodymowych i miedzi beztlenowej. Występują w siedmiu kolorach, zarówno bardzo ostrych (różowy, czerwony, zielony), jak i stonowanych (brązowy, kość słoniowa, czarny, niebieski).

Sennheiser MOMENTUM On-Ear

  • Konstrukcja nauszna, zamknięta
  • Pasmo przenoszenia: 16-22000 Hz
  • Dynamika: 112 dB
  • Impedancja: 18 Ohm (dostosowana do urządzeń mobilnych)
  • Wymienny przewód z pilotem do rozmów 
i sterowania iPhone/iPod/iPad (kompatybilny także z większością innych urządzeń przenośnych)
  • Wtyczka o małym profilu i superwytrzymałej budowie
  • Drugi przewód bez pilota w komplecie
  • Stylowy i solidny pokrowiec w komplecie

Więcej na temat rodziny Momentum: kliknij tutaj

Galeria zdjęć:
Kontakt dla prasy:
Edward Popławski, Manager ds. komunikacji, Aplauz Sp. z o.o.