Sennheiser Compass 2013
Sennheiser Compass 2013

Silna marka - silni partnerzy: Sennheiser zacieśnia współpracę z wybranymi partnerami dystrybucyjnymi

5 kwietnia 2013

Silna marka - silni partnerzy: Sennheiser zacieśnia współpracę z wybranymi partnerami dystrybucyjnymi

Silna marka potrzebuje silnych partnerów.

Sennheiser, jako marka wysokiej reputacji, od 1 kwietnia 2013 roku wdraża system dystrybucji selektywnej, którego celem jest wsparcie stabilnego i długoterminowego sukcesu współpracujących z nią partnerów. Nawiązując do hasła „Compass 2013 – właściwy produkt we właściwym miejscu”, tylko autoryzowani partnerzy firmy Sennheiser oraz jej dystrybutorzy będą mogli czerpać korzyści z siły i dobrej rozpoznawalności naszej marki. „W ten sposób możemy zapewnić jednorodność standardów dystrybucji w całej Europie oraz to, że klienci, bez względu na to skąd pochodzą, zostaną obsłużeni z najwyższą jakością, jakością jakiej oczekują od firmy Sennheiser” – mówi Gerhard Tammen, wiceprezes sprzedaży na Europę, Bliski Wschód oraz Afrykę.

Autoryzowani partnerzy otrzymują znak jakości, który mogą wykorzystywać w działaniach marketingowych do wyróżnienia się spośród konkurencji.  Dodatkowo otrzymują również wsparcie marketingowe w postaci dostępu do naszej bazy grafik, zdjęć i materiałów reklamowych, do zastosowania np. w materiałach wspomagających sprzedaż. Pracownicy autoryzowanych partnerów otrzymują szanse na przeszkolenie i zyskanie obszernej wiedzy na temat produktu. Autoryzacja przyznawana jest przez polskiego dystrybutora marki Sennheiser - firmę Aplauz Sp. z o. o. Kontrakt handlowy jest gwarancją rzetelnej współpracy dla obu stron.

Ta nowa polityka dystrybucyjna to korzyści również dla klienta końcowego. Te same standardy dystrybucyjne będą obowiązywały na terenie całej Europy, dzięki czemu klienci końcowi zawsze będą obsługiwani z jakością, jakiej oczekują od firmy Sennheiser. „Marka Sennheiser jest wysoko ceniona” – mówi Gerhard Tammen. „Naszą intencją jest przeniesienie najwyższych standardów, jakie stosujemy w stosunku do naszych produktów, na nasze działy sprzedaży.” Jednocześnie klienci końcowi zyskują pewność, że zakupili oryginalny produkt Sennheiser.

Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj nasze pytania i odpowiedzi na temat projektu Compass 2013:
http://www.aplauzaudio.pl/sennheiser/www/sennheiser_Compass2013_134

Kontakt dla prasy:
Edward Popławski, Manager ds. komunikacji, Aplauz Sp. z o.o.